Braa dag (:

2010-10-01, 23:53:12 / Kategori: Allmänt
När jag vaknade runt 1 åkte jag och mötte Lull och Matte i hjällbo, men jag gick runt och snackade med malle lite innan så dom kollade bara på mig. =/ sen gick jag till dom och ut igen, matte skrek på mig helatiden gud. :o att jag skulle in men jag ville inte, när vi skulle gå höll jag honom jag ville att han skulle vara med Lull. vi satte oss i gräset han försökte smita helatiden fan unge, jag drog i honom så han satte sig igen sen ramlade vi hahah. =D det var kul , vi tre satt och snackade. gick till hans svale då kom han syster WIIIIE! :D där var matte skit jobbiig off, han tog fan in oss i hans källare och släckte snacka om att vi fick damp.:o men jag var så trött har huvudvärk, vilade mycket. :) jag råkade trampa på lull hahahah stackare , hon skrek bara och matte var jobbig åååh. han hängde med oss till vagnen aww :) vi åkte till malle och ellie i mc , snacka om att jag var hungrig fick mat då.:) och pengar av malle hah :$ vi skrattade massa , jag och lull var tvugna att gå på toa hehe. då vi gick tillbaka kramade dom mig igen , vi satt där tills dom stängde och köpte godis för 110 HAHAH :O kolla oss, stack till hamnen sen vattnet så fint :) vi kunde ha tagit massa fina bilder men glömde av fan.:( tog några, dom skrattade och busa, ellie dansade med röven lull pussade mig på kinden malle hmmm dansa hööh. :D vi har alltid kul vi ska alltid tönta oss så, men vi är bara oss själva hahah . =D så är det med kompisar :) jag älskar er så (:<33



















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?