Dag 1 på dagis.

2010-10-11, 23:06:27 / Kategori: Allmänt
När jag kom dit fick jag ta på en tjej kläder och gå ut med dom, lekte lite och gick med dom uusch vad kallt fyfan. sen gick vi in och bytte blöja så skulle dom få mat, efter maten fick jag rast så satt jag med dom andra och drack te. :) efter dte målade jag med barnen kul ju, och lite mellanmål sen slutade jag.^^ jag åkte till stan för att möta Malle , sist till hjällbo där var ellie,lull och ubbii :o wiiiie så hade så mycket att snacka om hahah så ubii hängde med oss. vi köpte kycklingrulle och en stor cola , satte oss hos ubii sen gick vi och köpte godis. gick runt lönge och bara snacka, innan vi skulle hem kom Matte. shiiiiit vad vi alla sprang runt och höll på , det blev mörkt och iskallt fyfan men vi hade kul. alla snackade och satte på musik :)












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?