Dagen hos Ellie!! <33

2010-10-23, 00:01:21 / Kategori: Allmänt
Yeey, jag åkte till stan för att möta henne , först kollade vi mitt örhänge aa sen stack vi till cubus och apoteket , vidare till galmestan för att handla sen hem till henne . där satt vi och snackade massa, åt chips med cola jaam , hon visade sina texter som vi snackade om och så snackade vi om massa annat livet typ. (: sjöng till låtar också, jag snackade ganska mycket med hennes roliga mamma hahah hon är fan rolig , såklart kollade jag på när hon gjorde våran kladdkaka aafan shiit så jobbig. hon störde sin mamma som lagade mat, skulle vara i vägen och allt. :p hennes mamam sa " hur ska du klara dig nu be Jennie göra allt va" hahah då skrattade jag , vi gick in på rummet innan maten och snackade mer (: det blev ris&kyckling gott ju :) sen kladdkaka då , hon hängde med mig till stan och hem igen , så söööööt .. <3 nu har jag kollat film ska snart städa lite sen mer film mm .



















 HAHAH kolla bilden , men jag älskar dig & vi hade kul hah. <3 , vi får hoppas att jag får sova över som din mamma sa <3



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?