dagen hos malle , snackar med alle nu ..=D<33

2010-10-25, 23:16:44 / Kategori: Allmänt
Det var bra på dagiset , drack te när jag väntade på att dom skulle vakna. gottgott , efter stack jag hem för att vila lite lite det var skönt den lilla stunden. sen fick jag bråttom , väntade på ellie där ett tag när hon kom åkte vi till lilla malleballe. ^^ hennes mamma frågade lite , efter blev det film :) den är så fiiin , vi alla satt där . vi fick lite mat & fika. :) ellie&malle höll på som fan haaahaa malle nöp henne på rumpan och skrek haaha hon ville pussa henne men hon ville inte . ^^ jag bara " komigen tjejer" hon ville inte ändå haaha , jag ville bara att vi skulle träffas och ha mys med bilder. :) hann inte så mycket men lite ^^













KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?