Dagen på Lisse. ^^

2010-10-10, 23:05:30 / Kategori: Allmänt
Malles pappa väckte mig usch jag som ville sova men då väckte jag tjejerna. :) shit malles mamma var på dåligt humör fan , herregud vi alla bara shit. vi kollade på 3filmer och satt med filt vädret verkligen sög så varför inte? runt 4tiden åkte vi till lisse och mötte ellie då åt vi , haha vi var så dumma vi snodde sås som jag ville ha när dom inte såg det i kassan hahhaha. =D så jävla kul sen tog jag den igen. :$ efter köpte vi massa godis och sprang för att åka , vi åkte Flume-Ride gånger för att få ett bra kort jag fick det, tack tjejer =D<3 efter den sprang vi till toppspin jag och malle ville verkligen , jag var så jääävla kissnördig då så jag kunde knappt hålla mig och fyyyfan vad kallt det blev när dte blåste så uusch vad kallt. vi snackade med några dom var snälla, jag sprang på toa efter direkt och vidare till lissebergsbannan. Det roliga var att jag var så jääävla rädd att Lull skulle spy jag kan inte sånt jag blääääää ...... men hon sa nej jag vill åka sluta , jag bara okej visst . sen när vi hade åkt halva vägen så hon " jag måste ha vatten sen" ÅÅÅÅH MAMMA , jag ba" vaa mår du iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiilla" ÅÅÅÅÅÅÅÅH hon började ulka ÅÅÅÅh jag blev så rädd så jag tog hennes huvud åt sidan fyyfan tänk om det hade blåst på alla folk blääääää.. hon fick vatten av mig direkt då kände hon sig bättre , vi väntade på raketerna. uusch vad kallt, men det var jätte fint. :) malle och ellie dansade hahahha. ^^
















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?