dagis&stan!

2010-10-19, 23:04:29 / Kategori: Allmänt
På dagiset var jag med dom små som alltid (A) helatiden, shiit vad dom bråkade waa, jag fick typ springa runt och säga neej till en unge helatiden .. han är jobbig men han hjälper ändå till , så jag vet inte riktigt vad det är . =/ efter jag hade slutat åkte jag till stan för att möta lull, vi köpte min jacka och en ifk tröja till mig WIIIIE. :) Ellie kom dit när vi var där hehe (: och vidare till en annan affär där jag köpte en ny piercing :) sen stack vi till hemköp , köpte massa cider gottgott , till hjällbo köpte chips . satte oss på ett ställe och bara umgicks , det var skönt att få vara helt själv med er också , vi skrattade åt typ allt men jag var inte på bästa humöret. ändå hade vi kul :) jag började sjunga och dansa lite, jag ska ju satsa på låtar nu. jag skiter i om folk i gillar min stil , dra då ^^ ingen kan ändra mig , nopp. efter det stack vi till stan va där en stund tills tåget åkte , imorgon ska vi träffas igen då ska malle med (:
















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?