ELLIIIIE!!! <3

2010-10-31, 23:59:33 / Kategori: Allmänt
När jag vaknade ville jag ligga lite till så det gjorde jag (a) sen åt jag , tog på mig och skulle möta ellie i hjällbo.... när hon kom köpte vi mat och cider hehe ,  det åt vi påvägen till vårat ställe som vi gillar. inte så fint väder direkt , där satt vi tog bilder åt godis och mat. Jag började dansa lite sen ville jag ha bilder hehe , hon baraa skrattade. Efter ett tag skulle vi till M för att ge en sak men nee man var tvungen att gå flera meter ifrån , allvar jag stog där men fick inte .. vi stog där as länge för att reta , när vi väl gick längre bort så hade han tagit den när vi inte såg för hans kompis gick ut då skulle vi kolla dit för att inte märka .... SÅFUUL!!!!!!!!!!! vi var ändå kvar , gick fram och tillbaka . när dom kom stack vi sen var vi där igen hahah (: vi stack till affären då kom dom med , när vi gick tillbaka var han ensam .. han satt och kollade på oss somfan , skrattade och skit. jääävla unge, man fick inget svar från ballkongen , till slut stack vi ... vilken dag :S varför slöööösa för det?`?? uuum .. juste ellie var så FULL HAHAHAHAH , hon såg helt konstig ut och jag sa sluta dricka helatiden , hon ba " jag mår illa" då skrek jag sen skulle hon kissa under honom HAHAHAHAH!!!! =D sjuk dag säger jag bara (Y) han tänkte väl ; mobbade dom är... för han gav inte bort blicken fan..












KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?