jag vill bara vara ensam nu..

2010-10-02, 23:52:29 / Kategori: Allmänt
åkte till hjällbo en stund som vanligt då kom lull, vi var med matte ett tag snackade om en hel del. vi var där ett bra tag, satt i hans källare eller något varmt var det iallafall.. jag var ganska glad då nu vet jag inte vad jag ska säga, tom på ord det märker man .. lull fick mig att skratta , jag slog mig en del.=/ orkar inte bry mig vad som händer mig faaan, aja sen åkte vi till malle och ellie i mc. malle visade sina nya kläder och sånt, vi snackade om allt som hände ,vad dom med hade gjort innan vi kom. dom var arga över det jag sa shiiiit malle och lull skrek,jag förstår er .























se och läär, har kul med er nu när jag kom hem hände detta ....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?