Jennie&alle <3

2010-10-26, 00:52:06 / Kategori: Allmänt
Wiiie nu har vi haft ett sånt superduper bra snack igen, jag blev chockad att du ringde så sa du " jag hade inget att göra så jag bara ne jag ringer Jennie" haha sött (: vi hade skit mycket att snacka om igen gumman , jag berättade om all skit och om allt som jag ser fram emot , det blev du glad över , det som kommer hända.:o haha så sött att du är glad för min skull, jag älskar dig. <3 det var jätte kul att få höra om dina dagar , dina festdagar. :p gött att du ska ta med mig med dit , med alla memme och så (: klart att jag vill vara med på fredag&lördag ska vi träffas ensamma igen WIIIIE.. :) frågan är bara vad vi ska göra :o vi har saknat varandra så mycket så nu borde vi fan ta chansen när ingen kan störa ;) just precis höhöh. :D Hmm, fan att jag sparar till en dröm , annars kunde vi tagit pengar och gjort något kul , men nu vet jag nog en sak aa . (: säger det senare när du ringer, jag känner på mig att vi kommer snacka på lovet låååååååååååååååååångt in på nätterna igen . =D=D det saknar man ändå. <33





 haha inte den finaste men jag älskar dig ändå.. <3333333

madelene

sv: Haha, ja vi har snö! Det är inte lite heller och mer blir det tyvärr. Så går det när man bor högt upp i landet. Snön kommer tidigt och den försvinner sent ;)



2010-10-26, 10:00:20 URL: http://madelenenorliin.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?