Lyckad dag!

2010-10-03, 22:53:55 / Kategori: Allmänt

När jag vaknade drog jag till stan för att möta malle sen kom LUll , vi gick runt lite efter drog vi till hjällbo och möte ellie . där satt vi ett tag , hade musik på och bara hade det kul. Jag och lull stack till matte för att lämna en sak då satt han med en hund hahahha så sött det såg ut , du var elak mot den fyyyy dig. vi satt och snackade med honom i flera timmar. då vi var klara var det mörkt ute hahah :O vi hade kul fan, jag skrattade som fan och blev trött till slut. det började regna med usch, så vi stack till hans svale igen snacka om att folk skrämde oss helatiden. vi var ändå kvar, till slut sprang vi ner till hjällbo och hämtade tjejerna dom satt vi en svale som dom stack in i smyg hahahha. shit vad dom hade saker att berätta som oss, dom hade dansat och en kille hade gjort något sen att hm .. jag vet inte vad dom sa glömde, vi drog till stan när det blev för kallt där satt vi med chips. herregud vad ellie skrek i centralen igen HAHAHAH! så bääääst.








KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?