Mc med malle&ellie!

2010-10-27, 23:20:07 / Kategori: Allmänt
Då jag kom till stan var malle där hehe hon såg mig inte först. :p sen stack vi till banken fort, köpte en sak till mig och kollade runt. när ellie kom gick vi till mc , där satt vi länge kan jag säga, klockan va la sju när vi gick. Jag träffade en kompis med hennes kille , skiiit söööta och snälla. ni passar verkligen (: vi gick runt och bara snacka liksom, malle åker ju till spanien så vi får passa på lite innan . kanske är med henne lite på fredag , får se hur det blir. ^^















Ni är guldvärda tjejer, det känns som att jag kan lita på er . malle vet jag redan hon är alltid alltid tys om saker som jag säger, det kanske blir när vi är arga på varandra som hon säger ut men inte annars. <33



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?