rolig dag.

2010-10-04, 22:39:15 / Kategori: Allmänt

Vi hade drama som vanligt sita lektionen, hahaha och lika kul men denna gången var virre med wiiie. (: vi skrattade ganska mycket fan, på rasten spelade jag lite gitarr och alle piano såklart. ^^ sen gick jag och virre ut lite då kom ubii. Då vi slutade åkte vi ett gäng till stan eller aa jag,virre,alle,nicco,ubii,lullie,malle och monika.:) vi stack till mc för alle skulle äta, jag köpte bara något litet. Där degade vi länge som alltid eller na men guuuuud vad nicoo och ubii var jobbiga fyyyfan alltså. :o dom skulle hålla på med ballonger helatiden snacka om att jag sa att jag skulle dra då hahah , jag sa helatiden " men allvar jag gåååååååååååååååår sluta nu" :p sen råkade jag skrika i hela mc så dom sa tyst hahahh det var kul, när alle var klar drog vi olika håll. vi kollade på gitarr och dom skulle träffa andra. :( men vi ses i veckan sa vi (: innan vi stack vi vagnen kom ELLA till oss :O:O hahah så liten vaaa hahah jag bara retade henne sen kramade hon oss alla , hennes kompis var snäll . :) och vi drog vidare till hjällbo ett tag , ubii hade kul med oss det var bra. där var vi ett tag bara , älskar mitt ställe där ^^ när jag skulle hem mådde jag illa såklart så la mig nästan direkt , matte var så söt han skrev " hur går det jag gillar inte att du är i cenralen hjärtat är rädd om dig" iiiiw :O 













 


felicia

Tja! :)

Har du samma åsikt om kissie som jag har? Kolla in och kommentera gärna. Jag är en person som gillar att gräva ner mig i ämnen höra folks åsikter och sedan dra mina slutsatser så det skulle varit kul om du tittade in och skrev dina åskiter.

Kram!

http://feliciaofsweden.blogg.se/



2010-10-04, 23:09:28 URL: http://feliciaofsweden.blogg.se/

Cissi

Hoppas du haft en fin dag! :)



2010-10-04, 23:13:09 URL: http://cviklund.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?