Städning!

2010-10-13, 22:58:43 / Kategori: Allmänt
Nnär jag kom tillbaka efter lunch satt jag med en tjej och snackade tills barnen vaknade , då lekte jag med dom och bytte blöja haha ^^ drack te också, efter 1timme var det mellanmål sen slutade jag, åkte till stan och mötte lull vi åkte till hjällbo och mötte ellie. matte kom ut , när ellie kom ville vi gå för den jobbiga jonas kom men nej jag fick inte för matte. Det var ganska bra, jag var fett mycket med hans syster. :O först gick jag,ellie,lull,matte och jonas till affären då la jag mig i gräset bland alla löv det var fint men matte kom och höll på då låg jag inte lika skönt xD sen gick han då såg jag hans ssyter cykla , så snackade jag med henne. hon ville att jag skulle skjuta henne det gjorde jag hahah, och hon mig haha det måste sätt roligt ut. :D vi snackade som fan , hennes kompisar snackade massa med mig med :o matte och jonas var hemma själva då ville jag kolla hos dom , jag fick massa bilder på Jess sen gick vi upp såklart kom matte åååååh .. vi gick till hennes rum och spelade gitarr då kom han igen, vi fick lite tid själva men inte mycket xD så vi stack ut men jag ville vara där , det var skit mysigt. ^^ ute gungade vi , den tjejen är rolig. deras mamma tog kort på oss :O menmen, nu när jag kom hem städade jag, och mår illa :(:(










KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?