Stan igen.

2010-10-20, 23:10:29 / Kategori: Allmänt
Jag fick ta hand om dom små igen (: shit vad en bråkar waa , man får skrika på honom .. efter stack jag till stan för att möta malle och ellie , malle var där tog hand om mig sa att jag passade i min nya jacka och kläderna som jag hade. :) vi tog ut mina pengar som jag skulle spara och gick för att möta ellie vid hemköp , vi alla stack till blåvittshoppen igen köpte två tröjor och troser :) plus en mössa aa ^^ tack malle, och ellie <3 vi stannade där länge, senare vidare till mc där satt vi med länge innan jag ville åka hem. mådde illa och ville bara hem är så kallt. ellie hängde med hem hit så visade jag var jag jobbar , vi gick runt lite . <3 bara hade kul med varandra. <3 tack detta behöver jag nu, tack.. <3













 denna fick jag av ellie , så sööööt gumman ... <333



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?