11/9-2010

2010-09-11, 02:11:10 / Kategori: Allmänt
Vi har haft fullt upp, i skolan hade jag med mycket att göra så hann inte skicka typ efter skolan köpte jag ett par nya skor fan.:) sen åkte jag till mackan och hem till malle där lull var wiiiie (: jag åt lite tacos med cola snackade med pappa om att vi ska bo här i helgen aafan det fick vi båda.:) vi blev glada , hämtade mina kläder gick en lång promenad. på hemvägen fick vi veta att Matte och Pierre var i mölndal och väntade på oss SHIIIIT!!!!! :O:O jag och lull hoppade in i duschen fort som fan hahahah , tog nya kläder och väntade på bussen hundra år kändes det som. då vi kom fram sprang dom hahahah :o vi var här igen vid halv tio, satte oss och snackade ute med ljus åååh så mys (: vi bådade hoppa på stuttsmattan AHHAAH fan vad kul, jag , matte och pierre flööööög upp hahahah. =D sen hämtade vi lite chips och bara hade mys ute (: vi gick runt mycket, vid elva kollade vi på tvv med filt det var också mys fan :) men vi visste inte hur dom skulle komma heem fyyyyfan vad synd det är dom er shiiiiiiiiiiiiiiit.... att igen släpper in er hallåå...:O FYYFan jag har ångest kan jag säga uusch.:( jag finns här, jag ska gottgöra er. aja nu tittar vi på film , lull är skit trött hehe.














KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?