14/9-2010

2010-09-14, 22:23:33 / Kategori: Allmänt
Trött jag var i skolan uuusch ville sova. i bamba med hahah :$ efter skolan drog vi till hjällbo igen där väntade vi typ 2timmar PUUUH!!!! sen när matte kom snackade vi och sen kom PIERRE FAAAAAAAAN VAD AAAARGA VI VA!!!!! fyyyfan ta dig jag är så glad att jag kallade dig runkBALLE HHAHHAHA vad folk skratta din jääävel, du kan dra åt helvete själv ska du veta. detta kunde man inte tro om dig du har med gått i samma klass så håll käften innan jag går på dig på riktigt.... :@ du ska fan inte vara på matte mer din skiiiiiiit.........:@ skönt att vi stack. när vi kom till stan träffade vi på , bea,esman,johanna,jonna och två till kan inte namnen .. :$ hade ganska kul, jag och lull är trötta nu. ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH JAG FICK VEEEEEEEEEEEETA VI SKAAA SOOOOOVA HOOOOOOOOOOOOOOOOS MALLLLLLLLLLLLEEEEEEEEE I HELGEN IGEEEEEEEEEEN!!! :D:D:D kommer ääää-ääää-ääääga, och BIO på lördag med Madde. =D detta ser jag fram emot. =D
















JAG LÄÄÄÄÄÄNGTAR TILL HELGEN!!!!! =D

W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

aw tack hihi :) kramar!



2010-09-15, 18:38:58 URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?