15/9-2010

2010-09-15, 23:01:50 / Kategori: Allmänt
Skolan var bra som vanligt men mådde illa i slutet,vi drog till stan stack till mc och gotta oss :) sen skulle vi ta bussen till Cirkus skratt... SKRATT? när vi kom in var det musik då dansade jag haha dom skratta, då det börja var det lite segt fan men sen i mitten var det ganska bra. jag trodde att det skulle vara bättre, mer skratt? ääh jag fick göra så dom skratta, hahaha bra ju. =D man skulle härma typ en clown när jag gjorde hörde man bara MIG :O:O haahha pinsamt. vi hade kul , vi alla sa att vi ska göra mer ihop efter skolan ska snacka ihop imorgon. :) efter åkte vi till stan på toa hahah vad kul vi hade. camilla bara skratta och ubiii (: vi hängde med till Hjällbo , nepp vi visste inte att NI skulle komma. stog i regnet fyffan säger jag, mina kläder och lull plus matte men aa du visste ..... vi visste inte, uuusch säger jag. trodde inte att det skulle bli såhär eller? alla vi 6st hade väl ganska kul men det blev så jag vet inte vad, jag och lull bara stog där sen kom du och reta upp oss. åååååååååååh :P vi får la hoppas på bättee när vi VET MER!!!




















 älskardiiig!!!!<333















KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?