1SEPTEMBEEER!! :O

2010-09-01, 14:07:34 / Kategori: Allmänt
Ja igår orkade jag inte skriva , min mage var dum mot mig igen.. I skolan hade vi det sådär , POLITIIIIK BLÄÄää men jag var med dom bästa :) vi gick runt i stan usch vad varmt sen blev det bamba då snackade jag mycket med några folk det var kul men ändå så var det nog skönt att få ut det mesta, tack :) efter hade vi rast och lektoner, när vi slutade drog vi till Hjällbo fyyyfan alltså. Matte och den fula Jonas kom och skrek, dom gick konstigt och bara gapa, jag sa shiiit vad pinsamt.. när vi väl var med dom , mm matte han kunde inte stå på benen jag svääär jag blev inte glad jag tog tag i honom som fan och la han ner men då skrattade han och tittade upp på himmlen. sen skulle han resa sig upp och ta cigg men sa ; men vadfan är ciggen ååååååååh . sen kastade han dom :S han reste sig flera gånger, till slut ramlade han fram och slog i sitt huvud . DUUUKTIIIGT , jag är allvarlig nu detta var det värsta ... jag fick hålla honom men han var fan inte lätt, han skulle till grannen med då ramlade han på ett grät, när den grannen kom som vi var hos så var vi tvugna att bära med honom men han gapa för mycket så han hörde oss. jag och lull blev rädda kan jag säga, jag bara " men håll käften nu matte och kom igen" han fattade ingenting bara skrattade åt oss =/ Jonas sa med ; kom igen nu pppoolarn va tyst och res dig upp, han sa " vaddå reees upp" shiiiiiiiit, hahah Jonas drog honom över gräset hahah men det gick inte heller, jag tog hans armar det gick inte heller hahah :o till slut la vi honom på gräset då slog jag till honom på kinden massa han skrattade ju fan :s jag slog mycket och sa att han skulle vakna till och vara normal. efter ett tag satte han sig för att rööka då skrattade han med oss, senare sa han att han skulle spy , han satte sig bara på gräset och spotta plus reta oss. men efter ett litet tag var han borta jag bara vadfaan :O då låg han på ett annat ställe och var skit vit :( uusch jag kunde inte se :( han kom till oss kastade ciggen sa jääävla skit sak , satte sig på marken och tittade ner , då kramade jag honom, fyy vad vit... :( han sa att han aldrig ska dricka mer nene visst.. han gick till gräset igen låg där och aa spydde som en idiot fyyyfan , uusch jag kunde inte se hur han mådde , hur vit han var och blää ... ne jag kan inte fatta att jag har sätt detta.:( jag har sätt dig full men fan inte såhär :o snacka om att jag och lull ville ta hem dig eller ta dig till sjukan , du spydde och spydde .. och du hade inte ÄTIT idiot det såg man :O om du gör om detta då jääävlar!!! aja efter så åkte vi till madde och kolla sen till emme , men jag var så orolig jag ville bara dit jag ville ååååh när vi kom till Gamlestan för att byta ville jag tillbaka..:( uuusch säger jag. När jag kom hem mådde jag inte så bra, la mig vid nio:O somnade ju, Matte skickade att han hade vaknade då åååh vilken lättnad jag fick, men inte när du sa att du hade ramlade på vägen fan alltså ..






















Idag ska jag ju vila men nej jag är för orolig , och pappa väckte mig haha.

nellie

sv:

åh tack! ;D



2010-09-01, 14:59:22 URL: http://nelliiej.blogg.se/

Moa ♥

sv: tack så mycket :)!



2010-09-01, 15:30:08 URL: http://moasplace.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?