20/9-2010

2010-09-20, 21:57:34 / Kategori: Allmänt
Skolan var okej som vanligt, i slutet mådde jag illa igen ååååååååh.... så jag satt ute med Malle&lull vi snackade massa egentligen hade jag bild menmen. :( efter skolan drog vi till stan, jag , lull och ubii drog till blåvittshopen . :) ååh snacka om att jag ville ha min efrerlängtande tröööja men neeeeeee jag tog min väska som jag har velat ha länge med och en tröja. nu är det den andra tröjan kvar, hmm det kommer ta hundra år jag som vill ha den till mycket kläder aja man får se. När vi var klara där efter att ha tittat på ALLT stack jag till mackan, lull åkte med mig en bit. :) såklart mådde jag illa när jag kom dit åååååh, jag la mig och vila eller han låg redan i sängen så la jag mig bredvid . han är ganska rolig han ger mig cola när jag mår illa =/ uum hahha, jag pallade inte kolla på film så blev tvv&snack. :) vi hade både bra och dåliga, jag känner fan av att vi inte har träffats på skit länge uuusch . =/ jag vet inte varför men nu är jag glad över att vi träffades och snackade lite. :) så söt när du berättade om din skolresa hah jag skratta . =D




 =D=D







städade lite nyss, imorgon ska jag vara med Lull en stund sen ska jag hem och vila.





W - ung tvåbarnsmamma & Fotograf

Hade jag kunnat dela med mig utav det hade du fått en del :) men du är söt som du är.

kram



2010-09-21, 09:12:48 URL: http://dyrbarkarlek.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?