23/9-2010

2010-09-23, 22:11:46 / Kategori: Allmänt
sista lektionen var BÄÄÄÄST med dansen , man skrattar alltid och kör på.:) kulkul, efter stack jag,lull och ubii till baken det gick fort. vidare till hjällbo med henne där gick vi runt flera timmar , usch mina fötter. :o ontont,då vi inte orkade mer satte vi oss på en gunga då kom en tant och sa till oss vi fattade ingenting. så vi gick runt mer, snackade :) efter stack vi till stan , dååå koooooooooooom verkligen mycket folk. :o min kusse och massa andra,ganska kul. ^^vi gick mest efter dom sen jagade jag jossiiie kul ju xD hon bara skriker broooor,så sjuk. :p mina fötter ska snart soooova .













Daniel

Gud så duktiga ni e!



2010-09-24, 08:21:55 URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?