24/9-2010

2010-09-24, 23:58:51 / Kategori: Allmänt
Bokmässa på morgonen , BOOORING!!! fast man träffade allt folk där :) där var vi 2timmar, uusch gick runt runt sen satte jag mig på golvet hehe. efter det drog vi till bussen då kom mackan och hans klass, ganska kul väl. :) i bamba träffade jag honom igen fick en kram. :) vi började 1igen skönt, då snackade vi om massa jag målade lite med ubii. då vi slutade åkte jag till mackan fort, vi snackade som vanligt. :) stannade inte länge eller aa jag kom till stan vid 6 igen då var ubii, malle och ellie där yee :) dom väntade på mig så sött, dom berättade vad dom hade gjort och jag berättade mitt. (: snacka om att Ubbi fick ett leende när jag kom :o malle sov tills jag kom sen var hon pigg igen. :O dom skrattade verkligen när jag var med. vi drig till apotekten så fick jag lite tabletter av ellie tack. <3 efter det åkte vi till majorna men nehe dom var inte där vi bara VAA!!! :O så vi fick snacka med en tant som körde oss dit skit sött. jag visste inte vad det var när vi kom det, bara massa folk som skratta och klappa händerna men när vi gick upp för trappan hörde man att alla klappade händerna för någon skulle sjunga. tråkigt i början , massa snack och någon tävling det kom musik då dansade vi sen satte vi oss och alla blev trött när det kom mer dans blev vi pigga haha. så var det ett tag, när jag skulle på toa var det upptaget as länge, jag och ellie kollade i "städrummet" HAHHAHAH så rääädda vi blev, hon sa att det var ett par ögon mitt emot JÄÄÄVLAR vad jag hoppade till. :o :$ jag fick panik att gå på toa skojar inte malle var med galen hahahha. där var vi ganska mycket, utanför då. det var kul även om vi typ inte fattade vad vi var på, konseren var skiiit bra man kunde inte stå still ville bara dansa och klappa med alla. jag och malle hände med ubii och ellie till vagnen ubii var så rädd hahah frågade om jag fanns för henne såklart. och detta är KUUUUUUl hon sparkade sönder ett fönster HAHAHHAHA :O:O:O malle skrattade sönder ubii såg verkligen oskyldig ut HAHAHH :O vi hade kul men stressade, sen nu när man kom hem fick jag skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit inte för att jag kom nu utan för en annan sak ....... :'(:'( det blir alltid såhär ska man avsluta sitt liv eller??? :'( jag tänker starkt på det nu ... :'(





























KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?