27/9-2010

2010-09-27, 22:57:41 / Kategori: Allmänt
Hahha skolan var rolig igen, på bamba rasten snackade jag skit mycket med alle det kändes bra vi bryr oss om varandra igen. härligt härligt :)vi hade teater sista lektonen fan vad kul vi hade hahaha, jag vägrade vara med på vissa saker men dom andra var roliga. innan vi hade lite rast läste jag och en killkompis några ord på ett papper , jag visste inte hur jag skulle säga eller något för jag har inte varit med så mycket innan har bara kollat på. så jag tog allt som det kom , herregud vad dom sa att jag var duktig och kan mer än vad jag tror. det är inte min grej så, på rasten när vi var ute sa dom igen " du kunde ju det Jennie , du var duktig känn dig stolt" jag bara , jaja :P vi hade kul när vi var ute, alle och nicco höll på som fan herregud jag tog massa bilder som vanligt. =D sen gick dom på mig shiit, hahah (: efter skolan drog jag och lull med nicco och alle ett tag , hahahah niccoo är fan gaaaaalen.. =D efter det stack vi till mc med e sen vidare till hjällbo är träffade 2st :) nu är jag verkligen trött kan jag säga, jag hoppas på en bra dag imorgon. till stan och titta på min saaaaak :(


















Soova nu!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?