30/9-2010 LEEDIGA!

2010-09-30, 23:56:25 / Kategori: Allmänt
Då kom man till skolan vid 10... ojsan säger inte varför , skolan var bra mycket skratt och snack. med alle med wiie :) vi snackade mycket , hon krama och pussade mig som alltid. :) dansen ägde som vanligt, vi hade mega kuuuul ingen kan slå den dansen. när vi var klara väntade ubii på mig,lull,ellie och malle :) så vi kollade när alle och sandra duschade hahha så kul vi hade , :) åkte till stan satte oss vid mc skit länge , snackade massa massa och åt . (: sen kom 2tjejer som är skit roliga , där satt vi skit länge och snackade om massa vi skrattade en hel del.:) alltid lika kul, efter drog vi på toa och till 4gott. jaaaam , satte oss vid hamnen med massa godis. malle blev helt galen , la sig på rygg och visade rumpan hahah. sen bråkade vi alla om vem som skulle ta godis först såna är vi nu , =D ubii hann innan mig fyy. :o vi snackade ju massa sen när jag skulle ta var halva påsen borta snacka om att ellie skrek på henne HAHAHA. jag tog i smyg när dom inte såg då skrattade malle, höhö. ^^ jag skulle på toa innan dom stängde men ubii trodde att jag skulle gå , när jag kom ut stod hon där jag blev fan rädd. :o juste ellie snackade med en full gubbe som pissa hahahh uuuusch då sprang vi iväg men jag satt as skönt innan det hände.:( innan jag åkte hem gav dom mig pussar wiiie :$






















nu blir det film fan, är så jäääävla suuuuur aaaaarg leeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeedsen och skiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit...... tur att man har sina vänner säger jag bara..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?