6/9-2010 OOOOOOOOOOOOOOONT!!!

2010-09-06, 22:06:31 / Kategori: Allmänt
Skolan idag då , när jag kom dit berättade jag allt som hade hänt dom dagarna jag har varit hemma hahah ni blev inte glada men det är bra. <3 på lektionerna hade jag väl det bra men jag stack ut innan bamba mådde illa jag trivs ute men jag får fan knappt ta luft jag HATAR detta. vad är det??? snälla luft waa??? aja efter bamba mådde jag lite bättre när jag åt lite, då vi stack till stan blev jag så varm och ville sluta, jag satte mig på en bänk orkade inte. :( hade varm panna sa alla och vissa sa att jag blev vit men tack jag vill inte påminnas om detta... :( när vi slutade hände ubii och lull med mig , vi lämnade ubbi och jag kollade på en söt bh den tog jag . Lull hängde med mig till tåget och krama när jag kom hem kollade jag lite på SALT den nya men jag mådde ILLA såklart så gick ut , när jag kom hem waaaaaaa vad pappa var arg igen. shiit han bara " du har blivit så knäpp det senaste snart får du inte umgås med dina muppkompisar" VADDÅ KNÄPP????????? jag är fan sjuk , alla mina kompisar fattar detta alla SER alla kom till mig idag och sa att det var längesen sen får man höra det från sin pappa. JIPPI!!!! och att jag bara kommer hem&sover inte städar, shiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiit! :S jag har så jäääävla ont i mitt huvud att jag grät förut, jag pallar inte med sånt :'( jag orkar inte, jag går alltid ut för luft då kollar jag på allas lägenheter som har och blir ledsen för att jag vill bo själv och bygga upp mig. jag vill bo själv nu så att jag kan sköta mig själv, faaan gå ut när jag känner för det, ta den maten jag kan, vara hemma om jag är sjuk och blaaah... det får jag inte nu!!!! Fittliiiiiv









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?