7/9-2010 VARIIIT HEEEMMMMA!!!!

2010-09-07, 21:25:39 / Kategori: Allmänt
Vi skulle till skåne med skolan men nene jag mådde illa och ville inte att det skulle hända på bussen.. :( har bara varit hemma, försökt vila med en skrikande pappa jippi .... men nyss var jag ute för att få luft då träffade jag en kompis påvägen shit vad vi har snackat. :o det var verkligen mycket vi snackade om och gick runt, när jag kom hem skrek han och så har jag tydligen jäääävla VAKTER efter mig?????:O:O hur fan låter inte det då??? allvar... hur dum får man vara.....:O:O!!!!!! Som om jag gör dumheter??? som om jag skulle ljuga om att jag är sjuk???  NE FÖR FAAAAAAAAAAAAAAAN NU ÄR JAG AAARG!!!!!!!!!!! SNACKA OM ATT JAG BARA MMMMMMMMMM......... jag har sagt innan jag kommer för fan inte oorka med dettta och det menar jag nu ... är man KNÄPP för att man är sjuk?? såååå normalt va!!!!!! FYFAAAN SÄÄÄÄÄGER JAG!!!!!!!!!!!! FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN!!!!









 på balkongen..









SKIIIIT LIIIV MAN HAR , JAG VILL SPOTTTTTTTTTTTTAAAAAAAAAAAAAAA PÅ ALLT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?