Lullie <33

2010-09-05, 20:48:20 / Kategori: Allmänt
Jag fick vara ute LITE.. så jag sprang till bussen hann med den men missade tåget då ringde jag Lull :) sen fick jag bröst smärta , jag vet att jag inte ska stessa mmm .... när jag kom till Hjällbo fick jag en stor kram hehe :$ vi gick tillsammans för att möta killarna TRODDE vi. Matte kom själv skitunge, GUUUUD vad jobbig man kan vara shiiiit. :O jag fick damp , hoppade på honom slog honom typ vid sidan HAHAH men allvar så jobbig, jag visste inte vad jag skulle göra att man kan vara så höhö. Vi hade kul , alla tre satt i solen så sköönt men du var dum mot Lull igen åååååååååååh så jag nöpp dig aaa. =D sluta med det snälla. vi var la där 1timme sen skulle han gå , då drog jag i honom =D  jag och hon åkte till stan för att fixa min pyjamas :) sen mötte vi några och matte ville träffas lite innan han åkte. =/ jag missade 2tåg:o tack, så elak du var bara för att JONAS kooom jääävla feta griiiiiis haaa........ men till slut kom jag hem då tog jag lite mat, jag laddar för ; IRENE HUSS =D











Jahapp skola imorgon .....



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?