STÄÄÄDNING & BÄSTA HEELGEN EVER!!!! =D

2010-09-12, 20:45:30 / Kategori: Allmänt
Aafaan , vilken helg va? jag har inte skrivit så mycket för att jag mest har velat vara med mina vänner som jag bodde med i helgen . :) åååh shit haha ,




FREDAG ;
skulle jag ju köpa skor med emme,malle och Lull det gick ganska fort sen åkte jag till mackan och var där med lite film. jag somnade typ, efter det åkte jag till malle och där var LULL WIIIIIIIIIIIE!! :D då åt vi tacos jaaam och cola. :) efter det hämtade vi mina kläder fyfan vad tung min väska va kan jag säga uusch, vi gick hem igen i våran takt med musik och hade kul. :) malle tog väskan ibland för fan vad tung, :O när vi precis var hemma sa matte att dom skulle komma till oss :O:O hahahahah ni skulle ha sätt hur vi blev jag skrek " VAAAAAAAAAAAAAAA" dom var på vagnen till mölndal jag visste inte jag trodde inte på det så jag och lull fick sån panik att vi sprang upp hämtade nya kläder hoppade in i duschen och skulle möta dom. med blöt hår haha, då vi kom så sprang dom som vanligt sen hände dom med oss på bussen herregud vad dom tjata " är vi framme nu är vi framme nu" jag bara " NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" haha Lull skratta då. =D dom tjata och tjata men vi hade kul vi alla satt bak mys :) matte sa att jag var fin jag fick en chock :o hade ju bara duschat och tagit nya kläder eem hehe. jag drog han över gatan då sa han " VADGÖÖÖÖÖÖÖÖR DU" hahah så rolig när han säger så, vi fyra gick till malle hand i hand, dom bara waa vilket hus. så satte vi oss på altanen eller vad det heter, malle hämtade ljus jag hämtade chips och Lull dricka. matte var rolig han sa " ååååh CHIIIIPPPPPPPPS gott" :P så han och Pierre åt upp allt hahhaha men det gjorde inget. :) där satt vi och snacka med skratt fan vad mysigt det var, jag visste inte att vi skulle ha det så mysigt ärligt. :o dom gick iväg as mycket för att röka det var ju lite störande men inget vi kan göra åt mer att hänga efter. =D jag fläg när matte skulle springa hahah. efter det ville dom hoppa hahahah faaaaaaaaaaaaaan vad kul det var, jag och pierre gjorde först då flög jag sen kom malle waa jag ramlade flera gånger Lull bara skratta =D och sist matte han skulle ju tuffa sig så dom skulle göra volt och skit herregud. :p vi hade så jäääävla kul, matte hjälpte mig ner, jag kom inte ner när det var så blött så han hjälpte mig tog sina armar runt mig wiie. :$ vi satte oss igen och hämtade mer cola, innan dom skulle hem vid tolv kollade vi på en skräckis  HAHHAHAh jag satt med matte och malle HAHAHHA malle och lull hoppade till så jag skratta. vi hade SKIT MYS DÄR :) vi hände med dom till bussen jag hade bara pyjamas och filt så alla kolla på alla bussar hahahah Jennie då :$ när dom hade åkt kollade vi film och tog macka fyyyfan vad äckligt det lät i källaren vi trodde det var dom så vi skrek as mycket och skratta hahhahah jag gick på toa massa. bäääästa natten <3



LÖRDAG ; åt vi frukost och tog det lungt sen fick vi veta att malles bror skulle köra oss och köpa godis.:O jääävlar vad mycket goooooooooooooodis nästan en hel påse jag har bilder på det fyffan så mycket godis har inte jag haft innan.:O vi tog med det till killarna där fick vi vänta 2timmar shiiit. när dom kom bråkade dom lite sen gick vi och köpte pizza med dom fyyfan vad äcklig den var matte fick min. :) hahahh han satt i ett träd och åt hahahah. efter det skulle vi till Willys för dom skulle ha dricka :p uusch vad det regna jag var kall, på bussen var dom så störda och jobbiga som vanligt. ragga på ens röv man bara okej? vi bara satt där , när dom var inne i affären fick vi inte hänga med :S så vi väntade, då dom kom tillbaka frågade matte om jag var sur jag bara nee sen om jag var ledsen då skrek jag " NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ" så kollade han in i mina ögon då kollade jag bort hehe. =/ på bussen tillbaka tog han sin arm runt mig eller han sa att jag skulle sitta bredvid honom då tveka jag men gjorde det ändå. fan vad han kolla, jag blev sur =/ man gör inte så som dom gjorde, kolla på andra tjejers rövar?? =/ pinsamt med .. iallafall jag fick dricka av pierre, han sa att jag är för kort för matte att det är fult jag ba ok:S.. vi skuulle tillbaka till garaget då hände det en hel del som inte var så kul och vi väntade 2timmar på matte precis när han kom stack pierre för fan vad seg han var. :@ vi var ensam med honom det ÅNGRAR jag .. senare kom malles bror och hämtade oss i stan så köpte vi pizza hem med massa massa COLA. =D den pizzan var fan godare åååh :) vi kollade på Bröllopsduellen den var bra haha :) så vi skratta, tog vårat godis med :) när den var slut hoppade vi på stuttsmattan hahahah så jag flög jag och lull ramlade på varandra hahah :$ det var så kul men skiit blött, när vi inte orkade hoppa mer satt vi bara där och snacka , jag och malle gjorde så lull skulle hoppa upp hahah det gillade hon. =D innan vi gick in tog vi ut ljus och allt igen , det var mer mys då för det regna fan vad mys det var. vi åt mer godis :p jag och malle började sjunga och klappa händerna då kom det några som skratta hahah men fan vi hade kul. =D vi satt väl där lite mer än 1timme efter satt vi med ljus där nere och hade på musik med massa massa snack verkligen :) då lät något då blev malles bror arg så han tog 2knivar och skulle ner HAHAHHA han gick in i varje rum med dom jag kunde inte sluta skratta . till sist kollade vi film (:





(idag) när vi vaknade började malle städa skit bra. :) vi tog mat , kollade film. jag hoppade in i duschen då kollade dom på idol :P jag och lull började packa fyy.:( sen var det massa städ med idol vi sprang runt runt runt , jag hämtade fika till det sen runt igen och bara ha mys sista tiden. :( vi har verkligen älskat denna helgen man kan bara ÄÄÄÄLSKA. LUllie säger att hon ska vara med oss nästa helg med :) det får man hoppas för detta var bäääääääääääst...









madde

vi ska ju på bio ihelgen gumman:)



2010-09-13, 06:37:16



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?