10/4-11

2011-04-10, 23:20:18 / Kategori: Allmänt
Sov lite längre idag tror jag .. men hörde massa ute så vaknade jag trodde att pappa var hemma men nene så jag tog lite mat , ringde lull stack ut för att kasta lite skräp fyyyfan vad VAAARMT jag blev varm av det lilla ... efter tog jag på mig stack till bussen åkte till stan så åt vi lite till men i hamnen där våra vänner är :) hahah jag spionera på en fan vad roligt , efter kom tjockis mickan som jag älskar (a) så skratta hon hahah hennes skratt älskar jag , vi satt där lite mer än 3timmar för det var så jäävla skönt jag busa med bamse igen ^^ sen blev det att dra hem men carro kom en stund ;d när jag kom hem började jag diska , gå ut med mer skräp och handla efter det var jag faktiskt ute SÅ SKÖÖÖÖÖÖÖÖÖn kväll ;D;D man såg alla leka igen och busa runt ute hur härligt som helst!






denna gillar jag.




Lullie kom med en NYHET till mig , hon skrek och kramade med sen sa hon att hon kommer ge mig 500 varje månad nu till sommaren för GREKLAND!!!!!!!! snacka om glad , jag vet själv att det behös 500 för 200 är för lite alltså sånt är dyrt ... så jag blev GLAAAAAAAAAAD!!!!! :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?