11/4-11

2011-04-11, 23:53:37 / Kategori: Allmänt
idag har jag varit hemma jag mådde inte så bra imorse , min hals och mage .. sen blev det bättre jag åt lite kollade film och väntade på dom andra .. runt 3 åkte jag till Mölndal för att möta lull och malle , men så säger dom att dom är utanför mig HAHAHh så jääävla daah så jag åkte dit .. så när bussen stanna här var ubah med:o jag ba ; haa vad gör hon med? =/ vi åkte till malle visade henne allt sen gick vi ner hit igen för att köpa fika , fan vad dom babbla och snacka om allt ubah blev chockad sa att malle har"drömslott" HAHAH . vi satt och fika i solen vi hade det så skönt men såklart ska alla fula MÅSAR komma ... efter ett ttag kom emme för att köpa lite till mig ^^ sen blev det att gå till malle , fika lite till sitta i solen och skratta massa såklart ;D vi satt jätte skönt , då fick jag veta vi ska till SKÅNE på midsommar om jag inte ska fira med älskling men han kanske jobbar sen i typ JULI GREEEEEEEEEEEEEEEEEEKLAND!!!!!!!!!!!! vi blev så glada och hoppa , UNDERBART!!!! då ubah skulle hem fick vi åka bil med freddrik ^^ hahahah ubah bara skrattade när han busa med oss , hahah lull slog i sitt huvud hahahah ;D vi åt mat när vi kom tillbaka och snackade mer om grekland åååååååh!!!! :D jag såg hur jääävla röd jag är nu shiiit ... :O

















här hade vi roligt hahah i bilen , ubah var så rädd hahah och lull slog i sitt huvud hahah ;D


 rööd ;D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?