15/4-11

2011-04-15, 23:42:34 / Kategori: Allmänt
SKOLAN idag då jag orkade inte UBAH tvingade mig , när jag kom vid halv 11 sa alla heej och kramade mig och sa "ojoj sjuk ju" jag hostade somfan fyyyfan , jag fick pengar av malle men var tvugen att köpa något .. :( ska kanske få igen , efter skolan åkte vi till stan med lull vi gick runt snackade om allt och satte oss i centralen där skrattade dom åt mig som fan ^^ jag är alltid lika rolig ^^ men jag hostar söööönder vad är detta?? jag ska inte vara sjuk , nu är det förfan LOOOV jag ska göra massa..:) vi vill inte till daaanmark UUUSCH vi vill soova över då men nehe det får vi inte .. när jag kom hem somnade jag , så SKÖÖNT!! jag ska viila massa nu ...

                                                      


                                                          MITT LOOOOOOV!!!! ;D<333


LÖRDAG ; träffa malle och LUll
Söndag ; MALLE OCH LULL
MÅndag ; älsklingen eller ta hål
Tisdag ; ny mobil eller hålet då , lull och ubah
Onsdag ; LUll , ubii och alle :)
Torsdag; caarroo?:)<33
FREDAG;kommer malle hem , sova där?
Lördag;sova?
söndag?sova??









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?