24/4-11

2011-04-24, 14:49:38 / Kategori: Allmänt
IGÅR ; när jag vaknade var det två påskägg på bordet till mig och malle hah ^^ jag la i dom i väskan också shiit vad min väska va tung sen duschade jag och åkte till stan för att möta lull (a) vi satt i solen jag var helt röd så kom massa emos haha det var ett helt gäng bredvid oss jag visste inte om vi skulle vara tysta eller snacka så vi pratade då kom en kille som började snacka med mig jag ba ; han är ju konstig :P men han var rolig fan , senare kom therese fram till oss och några andra så ville dom åka båt det gjorde vi med dom (a) (: det bar roligt även om vi iinte kände dom eller ens var som dom hehe :) vi hade det mysigt alla snackade med alla , när vi koom tillbaka till stan var vi några som köpte mat satt i gräset med alla (: vid 8tiden åkte vi till hjällbo jag snackade med mathias igen så tog han mitt godis IDIOT... sen kom hans syskon hahah jessi hahah hon är rolig hon kramade mig igen (a) sen kom tess hon är roligare hahah skojar inte ;d hon är så söt med alla dom är söta ^^ vi snackade malle och jessi busade massa jag skrattade som fan sen slutade det med att alla jagade alla och cykla runt , vi hade kul kan jag säga :) när solen hade gått ner stack vi in på gården till alla där , fan ta mathias som cyklade mot oss då kom alla hans kompisar också vi bara skrek hahahah ;d jag tappade nästan väskan , malle och tess satte sig på en sån sak vad det nu heter hahah;D jag skrattade bara åt dom , vi hade det så skönt på kvällen , vid 22:40 åkte vi hem så kom hem typ 23:10 men vadfan det var fint väder helatiden plus pappa festa med hahahah han var då full shit ;d





















kommer bilder sen




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?