3/4-11 HELGEN HOS ÄÄÄÄLSK!!!!!

2011-04-03, 23:44:58 / Kategori: Allmänt
Japp i fredags fyllde han år så jag var i stan med några sen drog jag hem till honom med min jobbiga väska , vi jobbade oss lite , busade och han duschade precis innan vi skulle åka ... vi skyndade oss till vagnen stressade till ullevi och till bion hahahahha så rolig HAHAHAH ; hur många lingon .. hahah JÄÄÄVLA SKOO jävel ;D den var så roligo ch grym så man bara kunde kolla helatiden jag skrattade nog mest men vadfan jag gillade den ^^ vid elva kom hans mamma och hämtade oss så åkte vi hem , bäddade för oss :)) snackade lite tog bild och log och kollaade film jag började må illa jag fick gå ut ett tag (a) han blev så orolig så han gav mig nycklarna :o när jag kom in sa han " hur mår du stumpan" vi kollade BB vid 00:50 och snackade massa , han tog mitt godis ^^ efter kollade filmer men ingen kunde sova eftersom att det var första gången vi försökte verkligen så somna runt halv 5 =/

Lördag ; jag blev så jääääävla glad när jag vaknade bredvid honom shiiiit alltså :o jag hade lycka kramade om honom med kärlek och vi somnade om sen vaknade halv 12 och fick panik vi duschade , fixade och sen kunde man slappa lite innan hans kusiner kom då satt vi och snackade :) åt smörgås drack lite sen tårta och massa snack med dom (A) när vi blev trötta stack jag , mackan och en av kusinerna till hans rum vi snackade om vad dom hade gjort i småland sen skulle dom hem då vilade vi och kolla film..

Idag fixade vi oss igen för vi skulle hem till hans kusiner hahahah den ena fyllde år det var lite sådär i början av allt folk men jag satt med dom så det gick bra (A) alla tog bilder och bara skratta , vi hade dte trevligt även om mackan var så jääävla arg som hela helgen jag fattar inte .. ..:O ärligt .... varit suuur hela helgen men jag har försökt vara glad ändå ... aja efter åkte vi hem till dom .





FREDAAAAG ;




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?