7/4-11

2011-04-07, 23:38:20 / Kategori: Allmänt
igår kom jag tidigt till skolan yeey , väntade in ubii och satt med henne tills vi sluta ... dagen gick segt men när vi väl slutade åkte vi till stan där kom mickis hahah rolig tjockis ^^ vi snackade om fotbollstuneringen och lite annat (A) så satt vi med henne i mc när hennes buss kom sprang och sen kom hon tillbaka ... vi ba NÄÄÄÄ allvar ... hahah så var med henne mer , efter stack vi till ubahs buss och så ..





Idag kom jag senare till skolan hahah men det var skönt ... (A) ubii mötte upp mig vi stack till bamba och hade massa svaller ;D äcklig hundmat så vi stack då såg jag älskling men han bara gick .... =// då gick vi upp till några andra HAHAH dom va roliga ju , vi satt där ett bra tag så kom försent igen hahah men och? slutade hlav 1 :) för ingen dans jag och ubii drog till stan kollade på mer kläder och moppe fan ^^ träffade lite folk och sen drog hem , båda va trötta..

 Johanna & Jonna

 niniis ^^



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?