9/4-11

2011-04-09, 23:55:45 / Kategori: Allmänt
Jahapp ja nu är man hemma .


Igår kom jag till skolan lite sent då fick jag och ubii skynda oss till coop handla det jag ville ha för att "fira" mig sen åka och lämna allt , dra till bamba ha rast och vispa GÄDDE ;D det tog tid men blev gottgott , malle älskade den ^^ när vi slutade åkte vi till stan lull var med oss sen drog vi till hjällbo med ubah där gick vi runt och snackade det var så sköööönt varmt och man va bara glad ... vi såg mathias hhahahha så jag skrattade vi kollade i smyg på dom hahah jag kunde inte sluta skratta dom jobbade och tvättade fönster haha ;D sen satte vi oss på deras gård efter en stund kom jessi då fick vi kaka och så senare kkom dom jäääävla ungarna som kaxar ..... ååååh vad bråk dte blev hahah jag skrattade när ubah kaxa mot dom hon sa " men snälla tror ni att det bara är ni som bor här eller ha , slå upp en ordbok" hAHHAH ;D då kom fula mathias ut och skrattade åt oss jag bara dissa honom (A) orkal liksom ... när typ alla stack snackade jag med den lilla tjejen sa att jag inte vill ha bråk då sa hon att allt är mitt fel ... att jag gjorde sönder den jääävla runtan ...:S nopp sen skrek en "tattare" jag sväääär jag ville bara slåå henne , dom ska hålla käften jääävla idioter hela högen ... HATAR DOM ALLA!!!!!!! då jag och lull kom till stan kom pappa ahah så han åkte med oss , jag snackade med malle helavägen sen fick jag en nysterio!:)


















Idag sov jag ganska länge orkade inget ... sen åkte till stan stack fort sen kom lull då åt vi lite efter satte vi oss i hamnen (a) sååå skönt men blåste efter gick vi in lite då träffade jag massa folk det är alltid roligt fan(a) sen ut igen då var det mycket varmare men skiiiit att bamse satt med oss hahah han bara tjata och busa med mig han ville typ snurra mig hahah ^^ men vi satt kvar för jag sola ÄNTLIGEN! när vi snackade om sommaren så kom becka hah den lilla :) hon sprang fram kramade oss och träffa sina vänner , vi snackade och köpte dricka man blev verkligen törstig när vi gick tillbaka ringde hon sina vänner :o så dom kom till oss men vi hade kul med dom (a) alla busa med alla alla sprang till alla och massa sånt (: när solen försvann lite så bytte jag plats helatiden hahah ^^ dom bara skratta , jag och lull sprang på toa hihi ;D vi hade roligt med dom , till slut var det bara vi kvar med några så becka sa att vi skulle sätta oss i solen men när jag frös stack vi in där var det massa , vi fick fan stressa till malle vi missa buss , vagn och tåg :o så vi sprang runt och runt och runt träffade jonte med ^^ till slut kom vagnen becka åkte med hit , precis när vi kom till malle stack vi ner till affären vi gick ner och snackade om GREKLAND det verkar som att vi ska dom har fan skrivit på en lapp :O:O FAAAAAAAN VAD GÖTT!!!! Lull skrek med oss hahah så GÖÖÖÖÖÖTTTT , vi skyndade oss tillbaka och la upp allt vi köpte , godis, chips , dricka :) kollade på mamma mia ville dom och så buuusa dom shiiiiit jag orkade inte jag bara kolla hahah ;D ÄKTA SYSKON!!!





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?