Varit med alle :)

2011-04-20, 23:59:36 / Kategori: Allmänt
Gick upp vid 1 , ringde lull och duschade jag städade lite också innan jag skulle möta dom i mölndal. Jag åkte och mötte upp dom vi kom till alle hon hörde oss inte hah så jag gick bara in :) vi snackade lite gjorde mat och gick ner för att handla fyyyfan vad varmt det var :o uuusch , när vi kom tillbaka började vi baka hahah alle tog sån deg på min näsa usch jag gjorde tillbaka sen på ubii :P vi satte in det i kylen satte oss ute i soolen där sa alle " finns det någon mer att snacka skit om detta var ju kul" HAHHAH vad vi skratta ^^ vi snackade om mycket och hade det skönt i solen jag hämtade våran drick sak som vi fick den var skit god men det tyckte inte ubii :o jag drack 2glas :) och lite tila chips usch vad svårt jag hade för att äta :( när det blev lite kallt satte vi oss i soffan alla och kollade på alles bilder , ubii började också måla . vi alla åkte när ubii åkte så jag stack hem till becka (A) hon visade sitt hål med i tungan FIIIIIIIIIIIIIIS.. så var det bråk eller något jag ville inte störa.






 GOTT!
 gjorde ubah och alle.


 FIINT!!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?