Varit med becka:)

2011-04-21, 23:43:07 / Kategori: Allmänt
Åkte till stan mötte upp lull vi köpte mat och satte oss i solen , jag ringde becka lite vi skulle ses :) när jag fick ont i tunagn fick vi gå in igen och köpa glass då fick jag ännu ondare hatar det .. jag köpte 3nya tröjer men nu ska jag spara pengarna till grekland och lite annat jag måste det (A) när jag var trött åkte jag till becka vi köpte glass och lite mat så vi åt tillsammans åt glass åt is och sånt :) haha vi ska göra det nu några dagar det känns bättre då och blir bätte :) sen snackade vi massa hon var rolig hahah hon började sminka sig och skit även om hon bara ska vara hemma nu ikväll ahha så skön den tjejen ^^ jag kom hem 22:00 då satte jag på BB direkt men missade massa för fixade äckligt SALTVATTEN och mat till mig till sen .. BLÄÄÄÄ!!! jag ska kolla inatt vid 1 ;)













Imorgon kommer MALLE hem då vi åka till henne på kvällen runt 22:00 tror vi och FIRA påsk med henne (: FISELISA!!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?