13/8-11

2011-08-13, 03:54:35 / Kategori: Allmänt
Tur att man har denna för att skriva av sig , herregud vad jobbigt det är med detta "KÄRLEK" ibland känns det som om jag är fucking trött på det.. att jag verkligen är trött på  " KÄÄÄÄÄR" jag är inte det egentligen så jag vet inte vad detta är .. jag och mackan snackar knappt , vi träffas knappt och skit kanske därför det är så jag är mest ute med alle , vi går ju på pub och så.. jag har nog förändrats visst så vill jag ha ett förhållande som är bra och som man kan träffas och skit , vi har inte det lika bra som innan.. allting har sitt slut jag vet.. (a) så finns det vissa som man inte träffar längre , jag skiter i vilket bara jag har det bra eller hur man ska säga.. efter att becka som stått mig nära säger " du är lite falsk har gått bakom ryggen det märkte man förlängesen".. Suuuure-.



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?