22/8-11

2011-08-22, 03:10:37 / Kategori: Allmänt
Näst sista natten innan skolan fyyfan...:O SKOLA!!!:o vart försvann dessa månader?? men jaja , i helgen sov jag hos mackan . i fredags åkte vi och köpte godis (a) sen åkte vi hem ochh vila , på kvällen bakade på äppelpaaj snacka om goood jamjjam.. :) på natten tränade vi tillsammans tjötade massa och kollade SIID haha plus tog lite godis sen senare vid 5 på morgonen mådde jag så illa fyyyyyyyyyyyfan jag gick runt och runt och runt trodde jag skulle spy men jag klarade mig . jag väckte hans mamma.:( hon blev bara orolig och ville med jag sa neej lägg dig igen , så gick jag ut så var jag så nääära att spy jag ulka fyyyyfan när jag gick upp igen gick solen upp vid halv 7 jag sa att jag ville hem och soova hon sa ; men vännen jag kan hämta en hink vi är familj man får vara sjuk här. jag blev så glad och lättnad av det hon är så snäll jag måste köpa något till henne hon är för snäll .... så honn körde hem mig der behövdes inte men jag var aaaaas trött. kom hem 7 på morgnen då somnade jag och vaknade 4 =/ jag var ganska bra sen på kvällen åååååååh..:( så jag försökte sova , söndag (idag) åkte jag till dom igen hans kusin fyllde år hahahah vad jobbig bror waa och lilla linnea skrek massa vi allla bara satt där i soffan medans dom skrek och bråkade :o åt lite tårta och fika sen åkte jag hem , somnade en stund snart ska jag sova igen . match sen :D





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?