25/8-11

2011-08-25, 23:29:37 / Kategori: Allmänt
Helvete vad arg jag var , bussen var as sen sen när jag kom till skolan fick jag ännu mer flipp för två st ska kolla allt jag gör , vara där jag är , lyssna på det jag säger , kolla när jag äter och allt waaa... jag får sån daaaaamp är det ingen mer än ubii som fattar eller ... ubii och camilla säger iallafall tiill mig " vi kan byta till ett annat bord" för ingen ska kolla när jag äter vadfann är det för cp??? man vill la äta själv elle?? ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅH!!! så skönt att detta är mitt sista år , jag klarar inte nu börjar jag må illa igen och skit för detta SUUUUUUGER!!! seriöst , jag ska kunna snacka med folk utan att andra ska lyyssna jag ska kunna äta och må bra utan att andra ska GLOOOO jag ska kunna bara leva mitt liv .. jääävla skitskola jag lär komma sent nu igen det skiter jag i jag är så trött varje gång jag kommer dit och får alltid flipp .. detta tar på KRAFT!!!






KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?