2/8-11

2011-08-02, 04:33:20 / Kategori: Allmänt
jag trodde att vi skulle på lisse men jag vaknade sent så jobbade alle med deras hus , så jag satte mig i solen en stund åt lite det blev för varmt tog lite coola med :) jag hade det skönt, skulle städa men uusch vad varmt . innan jag åkte till henne tog jag lite skräp och slängde , jag snackade med lullie hela vägen dit om allt vi ska ses sen ^^ alle sa att jag var fin som alltid hennes mamma med , jag satte mig ii solen då jag kom dit så kom allle med vi snackade om allt mellan hiimmel och jord, mackan + allt annat i framtiden typ.. (a) hon låg i sin hängmatta medans vi snackade så satt jag i solen , sen ville jag äta lite då snackade vi inne och väntade på cola. hennes mamma handlade , när hon kom åt vi glass tog dricka & hällde i Jäger hahah ;D gott men surt , det drack vi medans vi låg i hennes säng. helt trötta , ville baka men det blir en annan dag :)









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?