29/8-11

2011-08-29, 00:21:34 / Kategori: Allmänt
denna helgen gick då fort kan jag säga..:o  i fredags var jag i stan med ubii vi ååt mat sen åkte till hjällbo så kom jessie till oss , vi käkade massa godis i solen och tjöta som alltid. vi var så trötta och hon var jobbig hahah  , sen så kom matte full och vit igen fyyfan men han har tydligen tjej nu så han bara gick.. =/ när vi skulle hem åkte vi till stan och köpte kläder istället haha , vi hade roligt :) när jag kom hem fick jag mer godis fyy ;d .. - lördag ; sov jag ganska länge och så var jag hemma med , städade lite och massa data såklart. sen på natten ringde matte även om han sa att han inte skulle , då drack han mer öl och sa massa ord sen adda hans bror mig :o vi snackade länge som fan.. (idag) var jag med hemma för alle toog en annan att vara med ...... så jag sov länge , slängde skräp och har plockat undan lite på rummet..  



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?