30/8-11

2011-08-30, 01:55:30 / Kategori: Allmänt
skolan gick segt jag var trött , hade ont i magen och skit. när vi slutade åkte vi till hjällbo men det sög såå vi åkte tilll angered och handlade det ubii skulle ha . sen när vi stog i kassan kände jag igen en där , MY FUCKING GAAAD!!! min MORMOR!! jag sa till ubii att fråga vad hon hette såklart hette hon ingriid alltså mitt hjärta gick i hundra ...:O hon frågade vad jag ville jag vågade ingenting .. efter typ 10min kom hon fram och sa " är det verkligen du Jennifer" då sa ubii JA JAA det är hon.. shiit säger jag bara vi kramades , hon grät och jag fattade ingenting jag fick inte träffa henne men nu har jag gjort det.. :O alltsåå hon känner min mormor hon handlar av henne helatiden :o shiiitshiit .. vi skulle tillbaka på henens rast , då frågade hon massa och jag lite. hon sa om mamma med UUUSCh och att hon har saknat mig så mycket , har försökt hitta mig och allt.:( men nu nu efter 13ÅÅÅR SÅÅÅ :O hon sa gumman till mig iiiiw :) att vi ska träffas mer utan att pappa vet hahah såklart. så sa hon ; men gumman du är så stor nu du tog hand om din syster så väl redan som liten gumman då . jag blev glad där :) klart att jag gjorde det jag kommer ihåg allt , jag var alltid med henne och min faster alltid dom det sa hon med. jag kan inte förklara denna känsla , helt UNDERBAR som med mina kusiner efter alla år. man känner all saknad och lyckka :D jag ska bygga om detta med dom jag ska det .. vi hann inte så mycket mer , hoppas vi ses snart bara (a)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?