6/8-11

2011-08-06, 04:02:12 / Kategori: Allmänt
Igår ; det skulle jag möta folk i stan men igen kom ... jag mådde illa jag var varm trött och allt samtiidigt.. efter någon timme mötte jag pappa på fiket vi snackade om att jag och alle ska till tyskland & chile :O .... så jäääääävla roligt , efter satte jag mig i hamnen en stund i solen fyyyfan vad varmt , till slut kom två kompisar som jag fick möta i hemköp så stack vi till några andra och sen kom resten. :) vi stack till parken, as mycket folk , massa öl flasker över allt shiiit. man fick iallafall nya kompisar där ;d runt 6 skulle vi börja gång men vi drog massa ramsor innan hihi det var såååååååååååå SVETTIGt jag filmade massa dom blev sådär .. (A) man fick typ inte plats.. då vi började gå kom poliserna efter oss , jag kastade in min öl i busken haha :$ alla gapa och kastade såna röda boomb saker eller vad det är jag hoppade till varje gång haha och alla trampade på mig fyyy..:o vi sprang på alla , alla var på alla och alla gapa ^^ när vi skulle in såg man alla som väntade på oss :o det tog tid jag som skulle möt min kompis man kunde inte hitta någon så mycket folk var det.. köpte vatten direkt och tog plats sen kom inte en enda in till , FULLT!! jag var mellan killar , på första halvlek kom jag med på tv det ville jag inte... sen andra gången märkte jag inte hih :$ jag ville bara ta av tröjan så vaaarmt , och killarna bredvid mig skäämde mig . VI VAANN 3-1!!!!! :D:D EN RÅTTA SVART EN RÅTTA GUL FYYFAN vAD HAN ÄR FUUUL!!!! :D efter skulle vissa äta och jag hitttade mina kompisar efter alla timmar (A)












VI ÄR IIIIIFK & VI HATAR AAAIK VI ÄR IIIFK OCH VI HATAR AAAIIIK!!!! :D:D





Idag ; ringde min klocka vid 9.. jaag kunde knappt titta då , var så trött och ville sova precis då messade alle att vi kunde ta halv 3tåget :d jag somnade om vaknade 12 typ och fixade mig sen mötte jag henne på tåget till stan . vi köpte dricka sen satte oss på tåget fyyfan det var typ bara vi där vi tyckte det var sååå jäävla tråkigt ,när vi kom mot bollebyggd kom två killar och en bebis fyyy vad söööt. dom snackade med oss vi sa bara lite sen till slut fick vi hålla han lilla han var så söööt och pappan var såå snäll , han snackade svenska och engelska . :) dom satt med oss hela vägen dit och gick en bit med oss , när vi kom tiill alles mormor så kom dom ihåg mig :o inte jag , vi fick smörgås och fika jaaam :) man åt och åt , så sa dom att vi ska dit mer , sova där och så :) dom snackade mest minnen med alle (a) efter ett tag stack vi ner till Ica i tulle för att möta jonas, mitt ex sååklart skulle det spöööregna :o sså kom han med yoshii det blev så dålig stämning så sa han att vi skulle hem till honom, då jag skulle sätta mig i sängen så kom han närmare och närmare ochh närmare .. då flyttade jag för varje steg hahah , så stack alle på toa då ropade jag hjälp hoon ba " jagg kommer " HHAHA :D han kramades mycket , vi flumma så trötta som vi var han sa bara knäppa , och knuffa mig.:P då knuffa jag , så knuffa alle ;d mot slutet började han kikla henne , jag bara ok .. =/ han började gilla henne ändå snackade hann om mig som liten , jag hade sagt att jag älskar borås och blaahblaah nu gör jag inte det , så vill han att jag sover däär....:O NÄÄÄÄÄ! dom är 3 killar och inte fint.. jag vågar inte det än vadfan , vi har träffats skit lite så naaa.. han hängde med oss till bussen , så kramade han om mig hårt försökte ta min hand.. på tåget hem igen var dom killarna där hihi så jag höll bebisen igen wiiiie :) dom sa också att vi ska träffas mer ,att man kan träffa folk så bara på vägen till något.:) vi ska dit mer , då jag har pengar sa vi...:) så lär se jonas mycket..









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?