1/12-11 :o

2011-12-01, 23:46:04 / Kategori: Allmänt
Shiiit redan 1december..:O herregud nu kommer allt rulla på .. lov om hm typ 3veckor :) JIPPI!!! så nu kollade jag och ubii på mer julklappar efter skolan vi gymmade innan så skönt men snacka om att jag doog när jag såg att jag väger 62....O MYYYGUD!! ska tappa dom fyfan. :( iallafall när vi kom till stan såg vi massa hon är ju så rolig att hon visa vad jag ska få hahahah .. sen ååt vi lite mat och snackade om massa i skolan :) när pengarna kommer ska vi handla tillsammans och kanske med malle :) jag tror jag vet vad dom flesta ska få och kanske kanske pappa ... hm :P


 vi i skolan :)



Jag skulle vara med alle och baka men jag mådde illa och var såå grymt trött , direkt när jag kom hem somnade sen vakna jag vid tio :O!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?