12/12-11 MITT HJÄRTA FYLLER ÅR!!!

2011-12-12, 23:52:27 / Kategori: Allmänt

japp min fru fyller år hihi hon blir hela 20år.. :) det får vi fira på något sätt (A) men nu kommer helgen!


Fredag ; när jag kom till sskolan med ubah och virre så stog malle såklart där hahah så söt med sin tröja (A) klart ville jag ha bild på det hon passade i den fan och så ska hon bara skratta jämt :)  sen kom jag på att jag ville ha mer bilder på oss det fick jag dom blir bra , jag vet inte vad jag fick iderna ifrån hah. (: vi hade ljus och så när vi jobba vi jobbade mycket jag hann klart med 3tomtar hehe och i bamba fick man kyckling samt chockladpudding ^^ då skolan va slut skulle vi gymma asså fyyyfan vilket väder , stoooorm och regn. vi lämnade av virre vid en bil först sen letade i gym i vädret fyffan säger jag man va så kall . Vi hittade till slut såå vi var där 2timmar med ubah , skrattade och träna (A)  så såg vi att vi hade gått ner i vikt lite HAHAH! jag fick ett favvoställe DUSCHEn såklart sååå varm och go där ville jag inte gå ifrån. ;) efter åkte ubah hem , jag och malle åt på kina allt va lungt men när malle fasnade på toa undrade jag vad som hade hänt och klart hade hon .. spytt.. fyffaaaan .. så hon såg ut , tårögd och vi stackaren..:o jag skickade hem henne så väntade jag på hennes ex själv som skulle komma men han kom inte eller asså jag såg att han gick förbii mig hhaha jag vågade inte ropa ihih .. :$ jag vänta och vänta kom inte fram till han så jag stack hem var så kall... bytte om och vilade under täcket..





 dessa hann vi ta!!



Lördag ; var det också storm jag ville inte ut i detta skitväder ... det blåste sönder saker och regna men malle väntade ju på mig hemma haha (A) jag packade det sista sprang runt massa och sen åkte till henne. då ringde hennes ex som skulle vara med i luccecupen ^^ och då fick vi veta att han inte kunde vägen att vi fick åka och hämta honom uuusch vad kallt det var + vi fick en gubbe på köpet hahah . Han snackade somfan med oss om att han hade dansat ute och hade en tjej på 29 år hemma men inte hade knullat hahahh så vi skratta .. men aa när bussen kom mötte jag såklart min tjockiis där uuuff hon är överallt ju :O nä vi hade kul med hennes kille också det gick fortare med. hann satt vid termenalen när vi kom så kramade han mig hårt som han sa sen va det typ blyga stunden för oss . ^^ han babbla så mycket om massa va shiit , vi ba ok.. som att han hade druckit igen och precis innan han kom skäms på han ... jag sparka han! på bussen då då va han knass , vi satte på olika låtar och bara höll på för vi va ensamma malle lekte med min mobil. när vi kom fram va alla där igen i mölndal asså folk vi kände.. lillen och alla hahah beejtoo med ^^ jag fick 5pussar eeuu. jag och malle visade inte vad vi skulle göra så vi sprang ju rund där , alla kolla på oss alla sa till hennes ex dennis att vi va söta. :o för vi busa och höll om varandra mycket , som lilllen bar upp mig dennis med och en annan:o hatar det :O jag var så omringad av alla haha , dom spelade lite segt men vi va kvar. sen väntade vi på hans buss då beeeeeeeet dennis mig :O så aaaaaj skrek jag i hela mölndal sen åkte vi hem till malle åt mat och åkte hit för att hämta filmer. på kvällen satt vi med datan , tog riliga bilder och skratta som alltid!! :)

 dennis.





 älskar denna.. ¨^







Söndag ; fikade jag med pappa , mackan och hans mamma. det gick bra :) pappa snackade med mackan mycket frågade han saker och så men han snackade knappt jag pratade mycket med dom.. efter gick vi lite i stan med hans mamma sen körde dom mig till malle vi fick stressa med allt ladda mobilerna lite , åka till mig lämna allt sen ta tåget till lisse och gå bland alla tusen folk (A) vi tappa alle och sid sen såg vi dom innan lotta börja asså fyfan vad kallt det va ... regn reegn reegn och kallt kallt , vi köpte varm oboy + filt som vi dela :) aaas mys , så sjöng vi med sen när CHRIS MEDINA kom va alla galna.... han är så äkta , hans lååååååt. man grät ju , hans kärlek till sin tjej är så äkta asså hon va ju med i en bilolycka då gjorde han låten och allt han är så bra. så fort allt va sluut åkte vi hem mina fötter usch..:( sen va jag kall hela kvällen.













och idag ; har jag varit på ungdomsmottagningen sen hem och somnade till 6......:O då åt jag med pappa , duschade , lite data och kollade kläder tills imon plus städade lite lite..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?