13/12-11

2011-12-13, 23:59:30 / Kategori: Allmänt
idag när vi kom till skolan va alla där vi fika åt lussekatter och drack julmust jaam :) där satt vi typ 1timme alla skratta och allt , på rasten va det lika roligt vi tog massa bilder och bara flumma ^^ men i bamba var det gröt och ingen blev mätt jag var massa hungrig på lektionen blev jag klar med 4saker :) 3tomtar och en lampa ^^ innan vi sluta busa alla runt vi tog klementin för vi va hungriga och drack te efter skolan hängde malle med oss till stan hahah vad roligt när ubii retade henne hahah så jag skratta . vi kolla smink jag åt lite sen träffade jag på min syster som jag inte har sätt på 1ÅR!!!! hon är sig lik smal och lång :) hoppas vi ses snart (A)












och imorgon är det innebandytunering från 08.00 - 12.00 :D



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?