15/12-11

2011-12-15, 23:55:30 / Kategori: Allmänt

igår hade vi bandy-tunering hahah asså så roligt det var va haha :D vi kom lite sent jag , ubah och malle alla va där jag ba " shiiit vad många.. :o vi fick värsta dåliga lagen tyckte jag så jag byte och hade mig men till slut va jag glad jag hamna med tjejerna :D:D då vi kolla på alla kom många vi kände hahah bea kom och sa " jag ska knulla dom alla aaaaaaa komigen nu. så vi skratta , första matchen som vi spelade så gick det sådär varje gång andra laget fick mål såå kastade vi nästan klubberna så arga blev vi... malle va duktig när man sa "komigen då .. vi skulle dricka lite efter man blev såå varm jag sa till tjejerna ; asså detta är för killar ddom är ju mycket bättre.. så klart så var det en kille där som tjuvlyssna på mig hahahhah så han sa : jag vet vi killar är bra på annat HAAAh... :D jag baara skratta , sen kollade den killen på mig helatiden .. när jag sprang in igen sa han ; hur gammal är du , ofta du har tatuering.. och blabla, jag ba hmm ja!:P hahhaa han var bara 17 men jag trodde attt han va 15 ihihih då kollade han bara. och när jag spelade kolla han , när jag skratta kolla han + när jag messa ^^ jag fick typ in en stöt;) när vi skulle käka frågade jag han om jag fick hans plats för jag va hungrig då sa han ja men ändå stack han in hahahha. och så var det 3andra som stirra dom fick jag damp på dom kollar jämt.. så fula.. jag måste ändå erkänna vi hade ROLIGT detta kunde inte bli bättre , när vi satt ochh åt så sa vi hur roligt vi hade. :D alla skratta alla kriga för att vinna och skiit ^^bästa saken . när vi slutade duschade några och andra åkte hem då fick jag denn skitens nummer hahah så rolig han va , men varje gång han titta på mig blev jag blyg.. han kollade rakt in. På bussen till stan så va vi trötta alla , hans bror åkte med oss ^^ ockkså rolig ju. :D


 haha rolig bild där.





 det köpte malle efter..:)


+ idag va jag hemma .. jag fickk en hård boll påå armen igår shiiit vad rött det va så jag vilade förut och har plockat undan lite på golvet (a)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?