5/12-11

2011-12-05, 23:50:12 / Kategori: Allmänt
ok nu ska jag skriva dagarna.. :)


Fredaag ; möttes vi alla i skolan i stan för att dra till lerum vi var så trötta och sega , jag var så suuur hahah ^^ när vi var på tåget filmade jag dom i smyg hihi och käkade lite lite godis jag var så hungrig. när vi kom fram fick vi veta att man skulle byta om med killarna det ville vi fan inte vi va ; men vaaaaaaaa hallå ... vissa fick panik haha , när vi kom in asså shiit vad vaaarmt man dog nästan fyfan och alla sprang runt så sen gjorde vi med det haha :P vi hoppade , busa , lekte och åkte rutschkana massa ^^ haha aaas kul vi åkte 3, jag ubii och virre sen kom malle hon bara skratta åt oss men liksom vi gapa och försökte få fart sen åkte hon skit fort mot oss hahah. och Virre knuffa mig och ubii så vi åkte på varann vi flög fan ;d den åkte vi la 10gånger sen kom ett gäng med massa killar som virre såklart ville kolla på mig men vi andra ville simma ut . vi hoppade i och simma malle busa med oss unge :p sen vid 11 åt vi och bubbla massa det var skönt vi hann inte med allt vi ville , ubbi var så söt när hoon skulle hoppa i hon höll min hand hih :) när vi duscha så hjälpte mig med att duscha av , fick i ögonen aaaj.. på tåget tillbaka somna typ alla och när vi ko till stan mötte mackans mamma mig vi åt lite och skulle till banken.. tiden gick så fort så jag hann bara lämna mina blöta saker sen åka med henne en stund och åka vidare till emelie som bor skit nära :) så åkte till henne vid halv 6 där var alle och massa andra vi skulle ha glöggkväll , det var inte så som vi hade sagt.. lite glögg och bara massa tvv , samuel hade sin data , alle och emelie ville fixa men det hände inget och jag ville ha lite mat men tog en jäävla tid..







KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?