10/2-11

2011-02-10, 23:05:53 / Kategori: Allmänt
Jag var knappt med på idrotten men jag åkte dit för typ 2gången hahah :o sen skyndade vi oss till bamba haha vi sprang det var ganska kul , vi stog och gapade jag och ubah haha lull bara skrattade åt oss i bamba satt vi länge fan men det var bara kul tills killen kom ååååh ... när vi gick upp hade vi bara en liten liten lektion tills dansen när vi kom dit var det bara vi där =/ vi byte om och började gymma hahah shit sakerna var för tunga för mig typ waa sen kunde jag man ser på mina armar lite blääää .... ubii ba " hahahaha jennie du har fått lite hahahah bra" jag ba mmm ;D och min mage uuuuusch hahhaha jag skrattade åt malle hahah rolig ju ubah skrattade med när hon vinka hahah shiiiiit ^^ vi stannade där tills halv 5 :o det gör vi varje torsdag nu (: men min fruuuu är sjuk skiiiiit :( hon som bastade med oss , men efter praktiken blir det så igen wiiiiiiie :) jag och lull duschade länge , hon hade visst kul hahah och basta en stund medans ubah sprang runt shiit. sen åkte vi till stan kollade på kläder tills jag fyller år och gick i regnet fyyyfan . jag var så trött när jag kom hem jag somnade , snart ska jag digga musik!








Jag vet inte vad det är med mig nu är jag inne i det igen att jag är så trött och blir arg om folk stör mig jag vill inte ha en massa runt mig typ ... =/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?