1/3-11 :O:O

2011-03-01, 00:42:29 / Kategori: Allmänt
Shiiiiiit 1MARS jääävlar jag fyller på söndag .... (: aja jag var på praktiken jag kom lite lite sent var så jääävla trött som nu då (A) det var segt i början men dom hälsade på mig igen sen var det en kille med han och jag snackade om massa :o familjen och allt det var trevligt ingen av oss var blyg jag ska inte tro för mycket men vi kom bra överrens (: .. jag skyndade mig hem då jag slutade med mobilen i örat som matte var i jag letade och letade och letade efter ett annat papper ringde runt och skit ... SÅ FÖRBANNAD jag blev fyyfan jag städade LITE LITE LITE sen stack vi till matte jag var för argg men aa då var jag kall som fan och gnöllig till slut kom han då gick vi runt lite för det var kallt snackade om massa , hans tjej hade gjort slut han hade tårar i ögonen då kramade jag men aaah han skrattade med mig busa med oss krama massa igen det kändes ganska bra sen började han kolla mycket igen på mig jag vet inte vad jag skulle tro så kollade han sin mobil då blev han litesådär slutade snacka och bara kolla .. =/ men hängde med oss till vagnen det var snällt med ett leende jag kan bara säga tack för dessa 2dagar det kunde inte bli bättre det har gått 2fucking MÅNADER äntligen fick man träffa er igen har alltid varit vi 4.. fick ett sms då jag kom hem " vi är tillsammans igen" då bad jag lull ringa hahah så arg jag fattar jag vet inte vad´jag ska tro nu kan jag säga jag kan bara tacka för oss och se om du nu vill ses mer ändå jag menar du sa " ääh jag skiter i henne nu du är här" jag ba ; mmm sure .. Juste malle kom till mig hahahha får låna hennes kamera (: fick lite pengar :o hahaha vi åkte samma buss , måste nanna nu slutar 4!!!





Se dina möjligheter, tackla dina motgångar. Ducka inte för vinden när det blåser.? ja hm ..




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?